[IAN] Re: [IAN] Model sluneční soustavy v Opavě

Martin Gembec martin.gembec na email...
Středa Duben 10 15:42:05 CEST 2002

Musi soucasny clovek pozorujici deni v astronomii trvat na Slunecni soustave s deviti planetami, jak je to oficialne, nebo muze pouzivat selsky rozum a mit zde 8 planet, dva pasy planetek a Oortuv oblak kometarnich jader?

Verim tomu, ze muze a nebude uz dlouho trvat a pochopi to i nekteri lide za velkou louzi...

Martin Gembec

--- Původní zpráva ---
Od: Jana Ticha <jticha na klet...>
Datum: 10.04.2002 14:16:32

Mily kolego PS,
mluvite mi z duse, ne proto, ze zabyvam planetkami,
ale proto ze je velkou otazkou jak predstavovat
verejnosti slunecni soustavu - nyni! Jako klasickych
9 planet a Slunce nebo jako system zabydleny dalsimi
malymi telesy, system v souvislostech....vcetne TNO aj.
Ta slunecni soustava typu 9 planet a Slunce je presne
to s cim vetsinou prichazeji deti ze skol (ne vzdy).
Ale uz ted koncim, tohle mam ted za "domaci ukol"
pro SHaP od Duska, tak casem...
Jana Ti.