[IAN] kompas na Mesici ?

Pavel Rezba rezba na centrum...
Čtvrtek Listopad 1 08:31:03 CET 2001

Kompas na mesici fungovat nebude ...
Pamatuji se že nám ve skole jednou dali test, jehoz zadani znelo
asi takhle: "Jste Astronaut. Vase lod stroskotala na odvracene
strane Mesice. Musite dojit na misto odkud muzete privolat pomoc
ze Zeme (asi 300Km vzdaleneho). Mate k dispozici tyto
predmety ... (Bylo jich asi 25) ... seradte je podle
dulezitosti." Kompas a Sirky byly na poslednich mistech. Smer se
mel urcit podle hvezdne mapy.

Pavel Řezba

PS: Docela rad bych si ten testik zopakoval. Nevite nekdo, kde by
se dal sehnat ???