[IAN] Diskuse

vl na email... vl na email...
Středa Březen 28 14:03:20 CEST 2001

Vazeni astronomove, jsem pouhy laik a do diskuse mohu zasahovat leda obcasnym
 kibicovanim. Ale pripomina mi jeden stary zazitek: v Caslavi na kostele je
 pametni deska obetem valky nekdy z konce 18.stol.- mezi Marii Terezii a Pruskem.
 Prisel k nam mistni obcan a pochlubil se, ze je jedina u nas, na rozdil od
 valky r. 1866, ktera ma pamatniku spoustu. Jen tak mezi reci jsem mu sdelil,
 ze na bojisti z r. 1866 (na kterem byla taky jedna z bitev te starsi valky)
 je taky deska k te MT valce. Velice se rozcilil a chrlil na nas nepublikovatelne
 nadavky. Je to jen nahoda, ze se mi to vynorilo ze sklerozy?

EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami na
http://www.email.cz