MEDUZA: Re: [IAN] RE: pet setin magnitudy (fwd)

Lubos Brat - Penzion ALENA brat na snezkou...
Úterý Březen 27 23:02:04 CEST 2001

Vazeni kolegove.

Dovolte abych se vyjadril k Vasim reakcim na me nasledujici tvrzeni:

------------------------------------
VESKERE ANALYZY DAT VSAK PADAJI, JE LI DAT NEDOSTATEK NEBO JSOU LI V NICH
MEZERY, ZA COZ MUZEME PODEKOVAT CLANKU V IAN... JEDINE VIZUALNI
POZOROVATELE, A TO JEJICH POMERNE VYSOKY POCET MUZE V SOUCASNOSTI
VYPRODUKOVAT DOSTATECNE HUSTE POKRYTOU DLOUHODOBOU SVETELNOU KRIVKU!
----------------------------------

Panove Begeni a Dusku, jestli v mem vyse uvedenem tvrzeni spatrujete narek
nad tim, ze mame v minulych letech mezery v datech a ze to zpusobil clanek,
ktery vysel pred tydnem, tak .... vas ujistuji, ze tomu tak neni. Pokud ale
prijmete (a potrebujete) me upresneni, ze pisi obecne a s mozna mensi
nadsazkou, tak Vam je tedy podavam nyni.

Samozrejme, ze za mezery v datech, ktere nam vzniknou v budoucnosti nebudou
nikdy moci jen IAN, ale nikdo asi nepopre, ze se na tom budou podilet take,
coz by snad z principu nemely, ne?
Jestli, pane Begeni, chcete konkretni dukaz, jako ze ten ktery pozorovatel
nesel v tu a tu noc ven, protoze ho v jeho pozorovacim nadseni utlumil mimo
jine i nejaky clanek z IAN, tak Vas odkazuji na samostatny vyzkum. Mam
skutecne na praci dulezitejsi veci, prominte.

Dekuji Pavlovi, ze vcasne reagoval misto mne, a jako obvykle s vytecnou
argumentaci. Myslim, ze to prirovnani k CNB a dolaru je velmi vystizne.
Jestli jste si je jeste neprecetl, tak Vam to vrele doporucuji.

S pozdravem

Lubos Brat
- MEDUZA, B.R.N.O.