[IAN] ODCHAZIM Z DISKUZE

TNTRADE - Pavel Marek pavel na eastnet...
Úterý Březen 27 21:57:48 CEST 2001

Vazeni pratele,

    trosku jsem se zamyslel nad soucasne smysluplnosti teto diskuze IAN nad
clankem o promennych hvezdach a polozil jsem si otazku, proc tu nediskutuji
dalsi lide, ktere bych tu rad videl... Protoze jsem pro sebe nasel odpoved a
domnivam se, ze bude nejlepsim resenim kdyz se definitivne odpojim z diskuze
a nebudu komentovat jiz zadne prispevky (ani ty ktere by si to zaslouzili,
tim nerikam ze s nimi nesouhlasim, pravdepodobne je vubec nectu...). Nadale
budu diskutovat pouze v diskuzni skupine MEDUZA.

Pokud jsem se nekoho dotknul ci urazil omlovam se, ale povazoval jsem za
dulezite sdeleni svych nazoru na vec.

    Jinak se mejte hezky...

S přáním pěkného dne či noci

TNTRADE spol.s r.o.                 E-mail:  tntrade na eastnet...
Pavel Marek                                  E-mail: pavel na eastnet...
Česká republika - Slovenská republika - Polsko - Maďarsko
Škroupova 957,  500 02  Hradec Králové,  Czech Republic
Tel / Fax: +420 - 49 - 673229,  673118,  673382,  673218
Mobil: +420-603-749180
Navštivte náš internet server:             http://www.tntrade.cz
Nakupujte na :                           http://www.tntrade.cz/shop
NAJDETE MNE I NA ICQ: 45843524