MEDUZA: Fw: [IAN] Promenne hvezdy - shrnuti II

MICHAL HALTUF haficheck na seznam...
Pondělí Březen 26 13:59:46 CEST 2001

Zdravim vsechny!

Ja sice nevim, jak ostatni, ale ja si nemyslim, ze by v clanku byly
chyby - jsou tam pouze nazory autora a nekolika dalsich lidi - prave
proto, ze tam jsou NAZORY, nemuze se jednat o clanek objektivni a za nej
je tez nepovazuji. Byl bych pro, aby nekdo do IAN napsal polemiku na
Jirkovi nazory, to by mozna pomohlo (na nazory nejde preci psat
oprava!). Kdyby nekdo z rad "remcalu" napsal polemiku na Jirkuv clanek,
otiskli by ho IAN na odpovidajicim miste?
S pozdravem, MICHAL