[IAN] Promenne hvezdy + jaderna energetika

Jan Kameníček Jan.Kamenicek na seznam...
Pondělí Březen 26 13:27:33 CEST 2001

Jeste jednou zdravim

> a) skutecne tak vynikajici a bez chyb
> b) ne zcela objektivni a zkreslujici
>
> Stacilo by aby kazdy napsal jak hlasuje a doufam, ze se neobjevi c) d) e)
> f)....
>
> Ja hlasuji b) !!!!! a melo by s tim neco IAN delat.

Upozornuji, ze  K A Z D Y  clanek, ktery je jen na trochu kontroverzni tema, je za b), s vyjimkou tech, kde si autor dava pozor na to, aby vyjadril nejaky nazor. Jedina moznost, jak mohou byt noviny objektivni, je dat prostor sirokemu nazorovemu spektru.
To mi pripomina clanek "Energeticka abeceda pro zacatecniky", pretisteny v IAN z Lidovych novin. V sobotu (24. brezna) v nich vysla pod nazvem "Energeticka abeceda pro pokrocile" vecna polemika s timto clankem. Bude v IAN rovnez pretistena?

Honza Kamenicek