[IAN] Promennari

Rudolf Novak novak na hvezdarna...
Pondělí Březen 26 12:04:13 CEST 2001

Che che :)

no tak jak se zda, uz prilis mnoho nestrannych ctenaru (cca 4-5?) v teto
diskuzi melo dojem, ze clanek spis odrazuje. Takze jsem asi spis stranny
nez nestarnny :) protoze na me tak skutecne nepusobil. Jinak jsem rad,
ze se tu nestrili - asi bych uz dostal kulku mezi oci.

Zajemci o diskuzi necht si prectou pokyny na titulce IAN (je tam vlevo
odkaz). Zajemci o pozorovani promennych hvezd, kteri se chteji pockochat
nejakou svetelnou krivkou porizenou pomoci CCD kamery, necht se mrknou na
http://ada.astronomy.cz

Rudolf