[IAN] [IAN] RE: [IAN] [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN] Energetická abeceda pro zaeáteeníky

Peter Begeni PBegeni na vsz...
Čtvrtek Březen 22 11:15:24 CET 2001

Tvrdenie, ze iny to tiez robia ma neospravedlnuje.
Aj uhlie sa tazi dost drastickym sposobom, ale to neznamena,
ze ja mam tazit Uran este drastickejsim sposobom, lebo je to tak lacnejsie(aj ked sa do da inak a drahsie).
Co sa tyka toho tepelneho odpadu, podrobnosti o tom neviem, len viem, ze je to problem.
Riesi sa to tak, ze naberaju vodu z rieky dalej ako ho vypustaju (v smere toku rieky). Takze
ak chcu naberat studenu vodu, nemozu vypustat velmi horucu. Ale aj tak to
zabera kilometre a vraj to ma velmi zly vplyv na prostredie.

>>> Jiri.Laburda na czech-tv... 03/22/01 11:06 >>>
Ale klasické elektrárny fungují na stejném principu, ne? Taky tam vznika
tepelný odpad, taky se musí chladit? Nebo se mýlím?

Jirka