[IAN] RE: [IAN] [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN] Re: [IAN] RE: [IAN] Energetická abeceda pro zaeáteeníky

Laburda Jiří Jiri.Laburda na czech-tv...
Čtvrtek Březen 22 11:06:07 CET 2001

Ale klasické elektrárny fungují na stejném principu, ne? Taky tam vznika
tepelný odpad, taky se musí chladit? Nebo se mýlím?

Jirka