[IAN] Nastupce

Petr Scheirich psch7513 na yahoo....uk
Středa Prosinec 19 12:48:51 CET 2001

>    Jenze ona nastupuje aperturni synteza u optickych
> pristroju, ktera
> zvetsi rozliseni dost zasadnim zpusobem. Vyznam NGST
> vidim opravdu
> hlavne v IR, jak uz tu bylo receno.

Aha, ted bych potreboval zase vysvetleni ja :-)
Pojem aperturni synteza uz jsem slysel, jenze nevim,
co se pod tim skryva a potreboval bych to vysvetlit.
Slysel jsem taky pojem "skvrnkova interferometrie" o
tom trochu predstavu mam a nevim jestli je to totez.
Ale ta se pouziva uz hodne dlouho (20 (30?,40??) let).

Zdravi Petr

=====
psch7513 na mbox....mff.cuni.cz