Re: dopis poslancum

>    Ahoj, Honzo,
>
> postupoval jsem dle dohody ze schuzky. Dopis predstavitelu instituci
> si dohodli predstavitele instituci, je uz napsan a zacina se
> podepisovat, vsem takto vyhovuje, takze se s tim asi musis
> smirit. Jde nakonec o to, aby nejaky takovy dopis byl.

No, asi je to trochu uspechane. Momentalne jde jen asi o ty vybory, takze
povidat poslancum, je jsme jim uz postoupili navrhy, je divne. Ale jestli
se to tak vsem libi, prosim. Ja svuj dopis mozna poslancum dam taky, uz
bez priloh, se zminkou, ze apel jste jim poslali i vy.

>   Proto se ani nechci dlouze poustet do dalsich diskusi, pouze reknu,
> ze ti chlapci z ministerztva meli urcite pravdu v tom, ze napr.
> ve stavebnim zakone by to osetreno byt melo, jinak nemuzes skutecne
> ovlivnovat takove veci jiz od pocatku, zasadit se o stavebni uzavery
> a podobne.
>

>         Pekny vikend                              Petr

Ve stavebnim zakone (je-li takovy, v zakonech se nevyznam) to muze byt
leda pod vlivem zakona vyssiho. Stavarum to jinak bude sumafuk.

Vikend venuju tem dalsim priloham, prace to bude jiste pekna.

ahoj jenik