[Ufo]31.10. 2000 (utery), 17 h -- bolid

Jan Hollan
Thu, 2 Nov 2000 13:17:50 +0100 (CET)

Bolid ve skutečnosti viděla řada svědků, dnes (ve čtvrtek
2. listopadu) volala jedna paní učitelka ze Slavkova, viděla jej ona i
plno dětí, které mnohdy dojíždějí z okolních vesnic.

Odhaduji, že se děj odehrál někde nad Slovenskem, ale odtud dosud žádná
pozorování nemám.

Jeník Hollan

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 1 Nov 2000 09:53:33 +0100 (CET)
From: Jenik Hollan <jhollanAamper....muni.cz>
To: Holub Jaroslav <jaroslav.holubAzeves...>
Cc: SMPHAonelist...
Subject: 31.10 17 h

Ahoj Jaro,

byl to bolid. Nejaka pani sem volala deset minut po nem, tohle jsem z
jejiho liceni zapsal (jine informace neznam, bylo dost mraku, tak to
nemuselo byt odevsad videt):

Renata Strejčková z Brna
viděla s manželem jasný meteor těsně kolem 17 h SEČ při pohledu na
východ. Začal poněkud vpravo, blíže k jihu, směřoval šikmo nahoru nad
východ. Trval asi 3 s.

Jenik