[Svetlo]The end

HenyZ
Sun, 7 Jul 2002 18:55:29 +0200

<Tajnustkarsti temnonebnici,

<asi se nepletu, kdyz si myslim, ze Heny byla <upozornena na sve
nezadoucí
<chovani v tajne sekte.  Tam jste se take patrne <docetli, ze vse co
jsem
<napsal jsou nesmysly. Blahopreji.

Ahoj Tome a vsichni!

Nee, vazne, v cecku se nic takoveho neresilo, dostala jsem pres usta
jen soukrome, ze jo, Jeniku? :-) Ani o Tobe se tam nerika, ze pises
nesmysly, to si snad nikdo nemysli a pokud by myslel, tak by to snad
rekl z monitoru do monitoru, ne? V cecku vladne prazdninova letargie,
nic se nedeje.

Se mnou si nedelej trabl, vy ostatni tez ne, uz jsem se oklepala jak
pes, kdyz vyleze z vody a je dobre.

Tome, bobra mlceni nech zahynout, i kdyz je to vzacne zvire. To uz by
neprospelo vubec nikomu. Ale ja ho budu drzet a budu jen pozorne
naslouchat. Treba se neco dozvim...A take se budu ucit, bych byla v
obraze, co se tyka predevsim ekonomicke stranky veci.

                  Ahojte, Heny