[IAN] Dalekohledy

Laburda Jiří Jiri.Laburda na czech-tv...
Pátek Květen 18 14:35:10 CEST 2001

Dobrý den,

napište panu Matouškovi (www.dalekohledy.cz) nebo se tam zajeďte podívat.
Ten vám poradi, co koupit. Mě osobně Bresser (stejny typ, na jaký se ptáte)
rozmluvil, prý má nějakou vadu zrcadla (nevzpomenu si momentálně jakou,
prostě je tam jiný typ než by tam měl být. Koupil jsem si od něho GS 280
(114/910 Newtona) a jsem s ním maximálně spokojený.

Jirka Laburda