[Gw] SYR glossary

Jan Hollan jhollan at amper....muni.cz
Tue Dec 11 00:37:46 CET 2007

Napadlo mě, že by se pro překlad do češtiny hodila html verze Glossary
a vzpomínal jsem, jak ji vyrobit: no, umí to sice nějaká aplikace na
adobe.com, ale vlastně i google. Tak jsem ji tak vyrobil a je v adresáři
  http://amper.ped.muni.cz/jenik/tmp/SPM/SYR/
 jako appendices.htm.

Pak jsem si říkal, co s tím dvojím písmem, tj. barevnou a obyč. kurzívou.
No, věnoval jsem tomu celý večer. Teď je i v tom veřejně propagovaném
adresáři
  http://amper.ped.muni.cz/gw/ipcc_cz/
 soubor glossary.htm -- s funkčními křížovými odkazy a jen minimálním
značkováním (je to téměř čistý textový soubor). Byla to fuška, ale bude to
myslím užitečná věc i v angličtině.

  jenik

PS.
 Jinak, díky tomu, že jsem se v poledne podíval na http://realclimate.org,
 tak jsem díky zmínce ve dnešním článku viděl skoro celou ceremonii
 v Oslu, především obě nobelovské přednášky. Byly skvělé. Kdo je neviděl a
 neslyšel, ať si je najde a pustí.