[CCD-CR] Cookbook

Andrej Mraz andrej.mraz at mikom...
Tue May 28 12:35:58 CEST 2002

Zdravim.
Mam doma poskladanu kompletnu CCD kameru Cookbook. Elektronika je plne
funkcna, co sa tyka mechanickej casti je to len provizorne riesenie. Kamera
sa mi doma povaluje uz asi 2 roky (mam poskladanu Audine, ktoru pouzivam)
tak by som ju rad posunul niekomu, kto ju bude pouzivat. Co sa tyka ceny,
nechcem na tom nic zarobit, predavam to len ako sadu elektronickych
suciastok bez mechaniky.(je to samozrejme cele zletovane a vyskusane) Nemam
to presne spocitane, ale ak by mal niekto zaujem mozeme sa dohodnut.
Prosim odpisujte mi na adresu amraz at gotive...

Andrej Mraz

PS:dufam ze neporusujem nejake pravidla, ale nejde o komerciu...