[CCD-CR] Vymena filtru v kole od SBIG

Miroslav Broz mira at sirrah....mff.cuni.cz
Mon May 21 09:56:56 CEST 2001

Zdravim,

delali jsme v HK vymenu filtru u male kompaktni kamery PixCel255 (ST-5C),
ktera ma integrovany filter wheel primo v tele.

Protoze jsme si chteli RGB filtry ponechat a meli jsme jeste jedno "kolo"
s jednou dirou (ktere se standardne dodava s kamerou), nechal jsem do nej
vyvrtat diry (s prolisem) stejneho prumeru jako u kola s RGB, tj. 13mm
(kamera ma maly cip jen 3x2mm).

V Turnove jsem objednal a koupil VRI filtry o tloustce 4 mm, ty jsem pak
zasadil do kola a zalepil kanagomem.

Posledni obstrukci je vetsi tloustka filtru - bylo nutne jeste vyrobit z
hliniku novy hlubsi vrchni kryt kamery, aby se tam filtry vesly a mohly se
volne otacet.

Filter Anti+IR jsem nakonec z kamery odstranil a nepouzivame jej.

Hezky den preje Mirek Broz

Miroslav Broz (Bro\v{z}), miroslav.broz at email..., +420-723-600683
address: K aleji 561, 500 09 Hradec Kralove, Czech Republic

Observatory and Planetarium Hradec Kralove, http://www.astrohk.cz
Astronomical Institute, Charles University, Prague