[CCD-CR] Fw: RR Lyr hvezdy

Rudolf Novak novak at hvezdarna...
Thu Jan 25 16:01:09 CET 2001

Ahoj Ondro,

to co pises by samozrejme mohlo byt zajimavym nametem pro neci
pozorovaci projekt, ale mozna bys mohl napsat take neco vic o te metode
dekompozice. Minimalne odkaz na clanek pres ADS, nejelepe linkem na
pre/re print.

Pak je urcite vhodne diskutovat o kladech ci zaporech a clovek se muze
rozhodovat, zda na to svuj cas obetuje nebo ne.

Mej se

Rudolf