[CCD-CR] Nightly Builds

Rudolf Novak novak at hvezdarna...
Wed Dec 20 14:37:00 CET 2000

Ahoj Filipe,

tak ted uz tomu rozumim a jsem pro. Pro zacatek, nez se v tym unixu
trochu rozkoukam se mohu starat o web a pomahat ti delat dokumentace
(protoze ted se mi to zda mirne nedokumentovane).

Pomalu bych se zapojil do te linuxove verze, zkus se zamyslet, jestli
bych mohl s necim pomoci v teto fazi - osobne bych se pak spis chtel
vrhnout na to rozhrani munipack - ftp - web - sql - php a nachystat to
cele jako jeden balik pro organizaci nebo verejny server. Casem bych se
mohl hodit tu myslenku co jsme s Filipem probirali pred promen.
seminarem, kde jsem to tak nejak ohlasil za oba.

Pokud jde o DOS, nejakou dobu Ti jeste mohu byt Luki napomocen, protoze
mam zatim dualboot a tu a tam (vypalovani, FLASH,estc) se do woknouz
prepnu, ale uz brzo bych to rad smetl z meho pc definitivne.

Toz zatim tak. Jeste ale poznamka k tomu URL www.munipack.com - docetl
jsem se, ze tyhle free domains jsou zadara jen rok a mel bych-li za to
platit - nechtelo by se mi. Cili navrhuji top dat na nejake jine URL. K
dispozici mam www.astronomy,cz (kde je uz odkaz v munipack.astronomy.cz)
a nebo jeste uplne nehotovy server www.ccd-astronomy.com (ta domena mi
patri, cili bude porad). Takze by to mohlo byt tam.

Mam vymyslene nejake projekty pro to URL a munipack by mezi to pekne
zapadl. Prestoze to je na dot.com bych byl rad, kdyby to com nebylo
vubec, protoze ten poplatek 800 za dva roky snad z vyplaty uhradim vzdy a
nejake to misto na nejakem serveru najdu take.

Toz tak

Z-Rudas