[CCD-CR] Nightly Builds

Filip Hroch hroch at monoceros....muni.cz
Wed Dec 20 14:27:34 CET 2000

Ciao,

kouknete na stranku www.mozilla.org.

Jde o to, ze na velkych projektech kde pracuji stovky lidi
z celeho sveta se tezko udrzuje poradek a tak se pouziva
neketry ze systemu, ktere se jej snazi udrzovat a jednou denne
se vyda soucasna satbilni verze. No a pak se jednou za
cas vydaji millestone, coz jsou shrnuti oprav a novych
risu treba za posledni mesic, dva. To je vlasne v soucasne
dobe M18 ktere je az na nepodstane veci totozne s Netscape 6.0.

Myslel jsem to tak, ze by jsme treba na www.munipack.com (?)
davali prubezne nove verze, stahovali atd... naprogramovali
cron aby jednou denne vyrobil nove verze vseho...

FH