[Astro]verejne pozorovani Slunce

Jan Hollan
Tue, 24 Apr 2001 13:52:52 +0200 (CEST)

Tak jsem konečně vystavil scénář veřejného pozorování Slunce, jak by se
mělo dělat na brněnské hvězdárně. Realita bývá prostší, ale neměla by být.

Scénář je dostupný v adresáři
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/a_papers/scenare/
 případně na mém počítači na hvězdárně v adresáři
  /home/guest/jenik/pozoro

Je tam pdf verze vhodná pro čtení, ale i html verze a v neposlední řadě
PostScriptová verze pro vytištění brožury A5.

Budu vděčen za připomínky k němu. Rudolfovi děkuju za upozornění na
vypadlý řádek (asi jsem zmáčkl z nepozornosti CtrlY nebo CtrlK).

Scénář je určen hlavně těm, kteří u nás pozorování Slunce pro veřejnost
vedou. Zajímavý může být i pro jiné, možná i na jiných hvězdárnách,
technicky je ale dost svázán s možností používat projekci do sálu.

Jeník Hollan

PS.
 v /home/guest/jenik/brnoobs jsou nově i html verze jednostránkového textu
o naší hvězdárně v češtině, angličtině a skoroněmčině. Totéž také viz
  http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/brnoobs/