Vas navrh "svetelneho doplneni"

Vážený pane inženýre,

nějak opožděně se pídím po tom Vašem návrhu, slyšel jsem o jeho existenci,
ale neznám jej. Mezitím se už o věci začalo diskutovat, tak mi to
připadalo zmatečné.

Je mi líto, že jsem v pátek nebyl v tom evropském výboru, pan poslanec
Fischer odhadoval, že se o tom vůbec mluvit nebude, a že asi nestojí zato,
abych kvůli tomu zůstával v Praze. Měl jsem tak hrozně moc práce, že jsem
to vzal vážně a ujel jsem domů. Netušil jsem, že právě tam vzbudí
,,světelné`` doplnění zákona o ovzduší takový zájem. Je mi taky líto, že
jej někteří poslanci chápali ,,politicky`` -- trochu jsem se toho obával.

Přijedu do Prahy mj. na konferenci o EŠV, to bude na Novotného lávce ve
středu 26., to kdyby se Vám hodilo se se mnou potkat, příjdu, kam bude
potřeba.

Jinak ale mohu leccos ,,zúřadovat`` elektronicky, např. prostudovat Váš
návrh, pokud mi jej zpřístupníte.

srdečně zdraví Jeník Hollan

PS.
 napsal jsem pro konferenci SVETLO 2001, která bude brzy v Tatrách,
nový text o osvětlování, začínající z jiného konce. Jmenuje se
                     Revoluce ve venkovním osvětlování:
                       svítit jen tam, kam je potřeba
 a je v příslušných adresářích v
                http://astro.sci.muni.cz/pub/hollan/lighting/
 (tj. buď texty_html nebo texty_pdf)

O snahách legislativních se tam zmiňuji, ostatně se konference koná ještě
před říjnovou schůzí sněmovny.