Re: Svetelne znecisteni - co dal

> Ahoj Jeniku!
> Musime se ted dohodnout co dal.
> 1. Letak - dostal jsi moje pripominky? Jsou akceptovatelne? Lze do tiraze

S tim koncem odstavce pod obema oblohami neco udelam, prebytecne tak je
veru pitome, taky jsem si to mohl precist... (je videt, ze to necetl krome
Tebe nikdo), ty obrazky Barloventa mam jako prohodit?

> letaku doplnit k vydavateli "za prispeni APO - http://apo.astronomy.cz/ ",
> resp. se na tom dohodnout s Markem Kolasou?

Jak co narvat do tiraze, se podivam. Alternativou by snad bylo, ze
dostanou vic kusu, aby clenove APO meli pomucku v naprave sveho
okoli. Je pravda, ze odkaz na APO v letaku zatim funkcni neni, to nejsou
ani oba odkazy na CAS a nasi hvezdarnu. Oba se ale mohou (a mely
by) funkcnimi stat, tj. mohly by na celnych mistech poskytovat nezavisle
informace o vyhodach kvalitniho osvetlovani nebo alespon napadny odkaz na
http://svetlo.astro.cz .

> Kde a jak ho vytiskneme? Mas
> tiskarnu nebo se o to mam postarat ja? Penize CASu se na to ted schvaluji
> (Kubankuv neni k dispozici), budou zacatkem pristiho tydne.

No, nemam, taky je to potreba osvitit. Zeptam se na to. Tiskli jsme casto
pres Libora ve Valmezu (hlavne Jirka Dusek, ale i ja to otepleni), je to
tam levne a spolehlive.

> 2. SEVEN bych urcite vyuzil!

Jeste mi neodpovedeli, kam to presne pujde. Ale pribalit se to musi tak
jako tak.

> 3. Psal jsi Ing. Hovorkovi na MZP? Co s tim kompromisnim navrhem? A co dal,
> krome toho, ze bude treba navstivit opet jednani vyboru pro zivotni
> prostredi?

Ja se podival na stul az pote, co jsem se dnes zeptal sekretarky, uz to
tam asi vcera lezelo... Hned mu neco noveho napisu, lepsi by ale bylo, aby
dal vedome to, co uz se neostycha zverejnit. Zavest pojem svetelneho smogu
je zajimavy napad, ale nevim, jestli nekoliduje s odbornym terminem, tedy
jestli jej moc nedevalvuje. Ale prof. Moldan uz kdysi prohlasil pojem
ekologie a z nej odvozene za volne pouzitelne (bez ohledu na vedni obor),
protoze to tak bylo potreba.

Navrh si promyslim, ted jeste nevim.

Kdy je to v tom vyboru, se podivam. Taky jeste chci napsat ten metan,
musel jsem napred (deset dnu po terminu) chystat ty Tatry.

Vubec si nedovedu predstavit, jak by se neco delo, kdyby ses o to
nestaral. Ja muzu tak leda psat.

ahoj jenik

PS.
 ted ctu dopis od Petra, taktak si samozrejme vsiml, technicky:

hned tu verzi v http://amper/light/zakon_oo/letak/ opravim, aspon umazu
tak,

barevnost nevadi, ono se to cernobile tiskne dobre, cernobilost je nutna
jen u uvodni mapy, ta by CB vytistena z barevne predlohy byla zcela
matouci, jako je to v poslednim vestniku IDA. Proto ani verzi
s barevnou mapkou mozna nevystavim, leda s velmi vystraznym komentarem
(vlastne nevim -- tisknou si lide uz bezne barevne?).