Re: Fotografie ze sondy Voyager 1

v pátek 27.3. se pan RNDr. Grygar v pořadu Vstupte na rozhlasové stanici Leonardo zmínil o fotografii planet sluneční soustavy, kterou pořídila sonda Voyager 1 ze vzdálenosti cca 6 miliard km (doufám, že si to pamatuji správně). Na této fotografii mají být zachyceny pohromadě všechny planety a Slunce. Pokud víte, o jakou fotografii se jedná, můžete mi prosím poradit, kde na internetu ji lze nalézt (předpokládám, že na internetu někde bude...)? Děkuji za odpověď.

Vážený pane,

vzpomněl jsem si, že se tomu říká Family Portrait, a Google mi hned našel řadu adres. Nejlíp asi užít wikipedii,

   Linkname: Family Portrait (Voyager) - Wikipedia, the free encyclopedia

s pozdravem
 Jan Hollan,
 Hvězdárna v Brně