Nocni ochlazovani

Není divu, tomu nerozumí kdekdo.

Odpověď chystá nebo už poslal kolega David Koval.

Vyhledal jsem mu k tomu text scénáře pořadu, který jsem míval ještě před
několika lety v planetáriu, scénář je např. jako html (lepší může být
pdf, jinak si na hvězdárně můžete tak za pětikorunu koupit ten scénář
vytištěný i s obrázky)
   Linkname: Globální oteplení a my

Do adresáře
   http://amper.ped.muni.cz/gw/obrazky/
 jsem k tomu taky dal hlavičku a vyrobil hypertextový přehled obrázků, jako
   overview.htm
 -- ten, co ukazuje zářivé toky v noci je toky.*, čtvrtý od konce.

Příklady nočního ochlazování jsou vidět na
http://amper.ped.muni.cz/weather/

(zmínka o tom je ve článku noc_a_den v adresáři
 http://amper.ped.muni.cz/noc/a_den )

Souvislejší text o zářivém ochlazování je omitky06.* v adresáři
 http://amper.ped.muni.cz/jenik/LW-infrared/

(kratší jsem měl už v nějakých dřívějších přednáškách, tam byl i obrázek,
jak vypadá zvenčí spektrum Země, ten ale najdete v tom overview.htm
zmíněném výše).

zdraví
 j hollan
  * v brně