k architektuře a noci (fwd)

Ahoj Jano,

sepsal jsem pár odkazů na své novější texty ke svícení v obcích, pro Noru
Obrtelovou a její pořad Styl (natáčeli jsme v pondělí večer v Brně).

Na té brožuře pro Hostětín teď konečně už taky pracuju (fotit noční scény
přijedu asi v úterý, kdy by se snad měla dávat sláma na střechu, u toho
bych rád byl), bude z toho určitě pěkná publikace.

Ještě jsem si uvědomil, že pro starosty jsem kdysi napsal dlouhý text
 ,,Obec v noci``, kromě odkazů na legislativu snad moc nezastaral (někdy
jej znova projdu):
  http://amper.ped.muni.cz/light/koncepty/osv_obce/