Re: diskuzni forum

> potreboval bych radu, jak mam na webu udelat diskuzni forum, kde by
> ucastnici psali online sve prispevky a jejich kopie by nam chodily na
> mail, abychom zustavali v obraze, co tam prave prislo a zda tam nekdo
> nedal neco nepatricneho. Muzes mi doporucit nejaky pro uzivatele
> software pro jeho snadnou tvorbu a kde jej mam stahnout. Dik za info
> obratem a ahoj jirka LEA
>
> PS: Neboj, nebude to tema energetika

Ahoj Jirko, nebojim, o takovem sw vim jen to, ze jsem pred casem
(pulrokem?) instaloval novou verzi neceho takoveho na amper, misto verze
jiz mezitim nefunkcni (fungujici kdysi pod radhatem v dobe, kdyz na amperu
nebyly www-mailinglisty). Je to program
   Linkname: DiscusWare, LLC
 -- jestli umoznuje, aby nekomu zpravy chodily emailem, nevim, snad jo,
bez toho by to asi bylo na kocku. O reinstalaci me pozadala Jindra
Svobodova, ktera na te katedre opravdu uci a kdysi si pro ni vymohla
unixovy server, asi dosud jediny, krome starickeho postovniho, na pajdaku.
Myslela to forum hlavne pro studenty, aby mohli komunikovat operativne bez
toho, aby o neco zadali administratory. Ostatne se na to podivej, je to
 http://amper.ped.muni.cz/discus

Ja davam prednost mailinglistum ovladatelnym prohlizeci (krome klasickeho
ovladani emajlem) a s archivem, ty na amperu maji archiver defaultni a
krome toho i dalsi, spousteny o pulnoci, ktery korektne zpracuje
diakritiku a prilohy (tu dia. jsem vyresil az nekdy v zari).

Chapu ale, ze nekdo muze dat prednost psani do formularu, misto aby
komponoval dopis. Taky je mi sympaticke, kdyz jsou zpravy videt pod sebou
cele, ne jen index titulu, hlavne u kratkych zprav na par radku. Obe
funkce (hlavne tu druhou) by asi i www-mailinglist mohl mit, nekdy se do
takove veci pustim. V citlivych pripadech muze asi byt mila i moznost
napsat anonymne, takovy vzkaz jako napis na zed.

Dnes jsem si vsiml jineho sw, ktery misto retezce zprav nabizi take jen
jejich seznam, jako www-mailinglisty,
   Linkname: Diskusní skupiny na FSS - List
 a pro poslani zpravy nabizi milou moznost nahrat predem napsany soubor,
takze odesilatel jej napsanim neztraci.

Tema me zajima, kdyz najdes neco, co se Ti zvlast libi, rad se na to
kouknu.

jenik