Gratuluju, www rizeni mailinglistu je adekvatni dnesni dobe.

Ja na amperu pouzivam mailman uz rok a pul, letos na podzim jsem snad uz
uspokojive vyresil doplnkove archivovani posty, ktera ma prilohy,
diakritiku v subjectu nebo ruzna kodovani slovenciny/cestiny.

Delam to programem mhonarc. URL na to, jak ,jsem pridal dnes do paty
indexu mhonarcovych archivu (spravne je to uz v archivu svetlo, ktery mel
nejakou novou zpravu).

Pipermailove indexy jsem tam ale nechal, ony maji taky neco do sebe.

Viz archivy listu na http://amper.ped.muni.cz
(a pro archivy me vlastni vybrane posty viz napr.
  http://amper.ped.muni.cz/jenik/letters
 az do nektereho neco poslu, aby se vytvorily nove indexy)

zdravi Jenik