From: Jan Hollan [mailto:jhollan@amper....muni.cz]
Sent: Thursday, February 10, 2005 1:06 PM
To: Cermak Peter
Subject: RE: folie na okna

ja to vypinani taky zkousel, fenem, ale moc se mi to nedarilo. On ten
fen
moc foukal a folii prohybal. To, ze neni rovna, za zatazeneho dne neni
videt.

nam folie vydrzi tak dva roky, na vnitrnich kridlech snad ctyri, pak se
na
dotek rozpadaji.

dik za info z praxe, ja zatim mel jen ty sve zkusenosti.

jh