[IAN] tak se tady mejte

Pavel CABÁK cabak na cross...
Pátek Únor 16 07:55:56 CET 2001

Ahojte,

chtel bych reagovat na rozpoutanou diskuzi o chteni nebo nechteni komunikovat v teto diskuzni skupine. Ja nejsu ani amater astronom natoz profesional, abych tady mohl vest s nekym nejakou smysluplnou diskuzi. O Vesmir se zajimam pouze tak, ze se obcas podivam na hvezdicky, rozpoznam jenom par souhvezdi, ale co se tyce jakychkoliv informaci, at uz to jsou nejake nove objevy nebo pouze start nejake druzice, o tom si rad poslechnu nebo prectu. A prave diky IAN mam, doufal jsem, alespon zakladni informace obcas s nejakymi podrobnostmi. Diky moji neznalosti nemohu posoudit, jestli jsou nebo nejsou "pisatele" v IAN necim ovlivneni nebo dokoce zavisli, navic nemam vubec zadne zkusenosti s kontaktovanim at uz profesionalnich nebo jen amaterskych astronomu (protoze je toto muj pouze okrajovy zajem), ale myslim si, ze takovych jako ja by mohlo byt v teto konferenci vic. Takze se ani nedivim, ze tady diskutuje pouze par lidi a pak to vypada, ze to tady "nezije". Mozna je to jenom muj dojem, ale rozhodne si docela rad prectu nazory od vsech skupin, abych mel alespon nejake informace o deni v teto branzi a nechci se do toho nikomu michat, protoze tomu opravdu nerozumim.

S pozdravem

Pavel CABAK