[IAN] tak se tady mejte

Petr Pravec ppravec na asu....cz
Čtvrtek Únor 15 14:08:39 CET 2001

Ahoj Honzo,

Diky taky Michalovi Svandovi a Tomasi Grafovi za docela povzbudive maily.
No, musim rici, ze me odhlaseni z konference IAN samozrejme nebylo jen
reakci na ten jeden muj nezodpovezeny mail s konkretnimi dotazy na Jirku
Duska.  Je to vysledek me dlouhodbejsi frustrace nekterymi vecmi
souvisejicimi take s IAN.  Ale to tady ted nechci rozebirat.
Podstatne je to, ze se stavam cim dal tim vice kritickym k byt i jen
malym projevum politikareni a manipulaci minenim astronomicke verejnosti.
Kdyz se k tomu pridal fakt, ze na me konkretni dotazy autor nereagoval,
pricemz na mailu zjevne byl a mohl tedy aspon napsat, ze na to bude
potrebovat vice casu a napise tedy pozdeji,tak to uz byla jen ta prislovecna
posledni kapka.  V jistem smyslu bylo toto me odhlaseni unahlene, ale
v kazdem pripade bylo vysledkem me dlouhodobejsi frustrace mj. z komunikace
s Jirkou a Rudolfem.  Tolik na vysvetlenou.

Takze, tenhle thread mi leccos ukazal, a vim take, ze nekteri
z vas byste byli radi, abych se zase do teto konference prihlasil.
Jeste si to necham chvili projit hlavou.  Pokud mi jeste chcete nekteri
sdelit, co si o tom vsem myslite, budu rad.  Dnes tak do 16. hodiny
jeste budu schopen komunikovat, pak uz moc ne a i zitrek budu mit
pomerne nabity.  Ale pristi dve hodiny jeste budu sedet na mailu,
mam zde stejne nejake resty z minula, takze se ted na ty dve hodiny
do jine narocnejsi prace uz ani moc poustet nebudu, energii si
necham na noc (asi bude jasno, tak budu s kolegyni Lenkou pozorovat)
a na dalsi veci v pristich dnech.  Dnesni neodkladne povinnosti mam
nastesti uz celkem vyrizeny.

Zdravim,    Petr Pravec