[IAN] tak se tady mejte

Jiri Dusek dusek na hvezdarna...
Čtvrtek Únor 15 11:34:18 CET 2001

Martine,
dekuji za zajimavy e-mail. Proc ma Petr Pravec pocity jake ma, nevim a moc
tomu nerozumim. Jeho vec, nase skoda.

Chtel bych ale zareagovat na Vas e-mail. Myslim, ze jste pro profesionaly
velmi uzitecny -- prave tim, ze krasy oblohy zprostredkovavate i jinym
lidem. Kdo vi, treba jsou mezi nimi dalsi profici... O tom jsme se ostatne
zminil i v prvnim dile serialu "v ohnisku". V tech dalsich pokracovanich se
vsak (stejne jako na rozdil od smeru, kterym se vyviji tato diskuze) pokusim
vydat po vedecke smysluplnnosti projektu. A tam bude -- mozna -- diskuze
jeste zhavejsi :-)

Zdravi J. Dusek