[IAN] Re: [IAN] Pruvodci galaxii

Jan Kameníček Jan.Kamenicek na seznam...
Neděle Únor 11 22:53:04 CET 2001

Preji vsem pekny den
Galaxie M31 v Andromede ma, pokud je mi znamo, ctyri satelitni galaxie. Krome tech dvou "znamych z fotografii", tj. M32 a M110, to jsou jeste NGC 185 a NGC 147, ktere najdeme na hranici souhvezdi Cassiopeia a Andromeda (patri uz ale do Cassiopeii).
Nekdo jiny by snad vedel vic.

Jan Kamenicek