[Gw] zpráva EEA, folie ,,k Hansenovi``

 dokončil jsem dnes českou podobu Exekutivního shrnutí zprávy EEA
          Dopady měnícího se podnebí Evropy
        - hodnocení 2008 založené na ukazatelích
 a dal jsem ji do nového adresáře
    http://amper.ped.muni.cz/gw/eea

včera jsem počeštil už i "slidy" Jima Hansena, které promítal při červnovém slyšení v kongresovém výboru. Jsou spolu s textem vystoupení v adresáři
    http://amper.ped.muni.cz/gw/hansen

Výborný je i jeho koncept textu pro budoucí vládu,
   Linkname: Tell Barack Obama the Truth -- The Whole Truth
 -- možná se hodí začít tím, po kratším textu, který jsme přeložili.

Rozsáhlá publikace, která dokládá jeho tvrzení, že je nutné dostat CO2 během století někam pod 350 ppm, je dole na stránce taky zmíněná, viz
 http://pubs.giss.nasa.gov/abstracts/2008/Hansen_etal.html

Na všechny adresáře s překlady a odkazy se lze dostat i z hlavní stránky
    http://amper.ped.muni.cz/gw

j.h.