[svetlo]: hlasovani

Ahoj Jirko,

domnívam se, ze návrh Milose je bezvadý
a sám se k nemu pripojuji. Aby to nebylo
prezentováno spatne, tedy jsem proto, aby
jsi nás na sjezdu CASu zastupoval ty, jako
predseda a Vladimír Libý.
Velmi se omlouvám za absenci aktivity, ale
já ted zápasím s nekterými organizacními
problémy v práci, ale jak se z toho vyhrabu,
rád se do práce sekce zapojím. Uz se
chystám,  ze vylezu na kopec a vyfotím ten
nestastný presvícený Vsetín. Pak se do toho
s chutí pustím. Prozatím si pomalu razím
cesticku nebot jsem se jako zastupitel vecpal
do komise výstavby a to by vtom byl cert, abych
s tím neco nespáchal. Sotva jsem zpracoval
trochu reditele TS mesta, tak odesel na lepsí
místo a musím zacít zase znovu jednat s jeho
nástupcem.
Srdecne zdraví  Jirka Haas