[Svetlo]Re Fw: Oznámení

Marek Kolasa
Fri, 25 Apr 2003 11:44:57 +0200

Pani Heleno Zikova,
osloveni HenyZ jsem pouzil proto, ze se mi nepodarilo z poslednich
nekolika mailu zjistit Vase ctene jmeno. Pouzivate prezdivku Heny ci
HenyZ. Ted jste me s nim seznamila, pro to jiz tak cinim.

Je mi jedno kdo Vas pozadal o zaslani tohoto mailu. Tyto maily byly pro
me (a predpokladam i pro mnohe dalsi ucastniky konference) nic
nerikajici. Sama pisete, ze o tom "nemam ani tuchu". Je to obtezujici a
proto podobne maily do konference bez jakehokoli upresneni prosim
neposilejte.

Marek Kolasa