[Svetlo]Re Fw: Oznámení

Martin Vilasek
Fri, 25 Apr 2003 11:41:50 +0200

Ahoj Heny,
po dlouhe dobe se opet ozyvam, protoze mam pocit, ze tady doslo k
nedorozumeni:
zrejme ne vsichni jsou informovani o tom, co se kde deje v zakulisi a
jak se kdo chova. Nemam nic proti uverejnenym omluvam (koneckoncu jsme
vsichni omylni), ale jaksi mi nedochazi, co se vlastne deje. Mozna, ze
mi nedosly vsechny maily, ale z toho , co tady mam moc chytry nejsem.
Mozna by nebylo na skodu k mailu, ktery jsi preposlala od Tveho manzela
napsat i nejake vysvetleni, protoze sam o sobe opravdu nema ve verejne
diskuzi smysl....aspon pro me. Myslim, ze p. Kolasa mel prave toto na
mysli bez jakychkoli urazek.
S pozdravem
Martin.