[Svetlo]Re: Proc je nebe trvale svetle

HenyZ
Sat, 5 Apr 2003 15:00:37 +0200

Mame tu ponekud preTomasovano :-)

Toz tedy Tome Hynku [zapomnel jsi poslat dopis do konfery, tak to
cinim ja, snad mi nevynadas :-)], pravdu mas v tom, ze Tom Maixner,
dale uz pouze inicialy, dela vse pro to, aby pokud se Zakon s pasazi
SZ prijme, tak aby za neco stal. Zatim navrh nestal za nic, a byla to
cira utopie a sem tam prolozeny nerealny nesmysl. Fakt uz tomu zacnete
verit, tohle prece neni reseni, kockovat se o blbosti. Vetsina lidi je
tu vysokoskolaku, tak coz si neumite spocitat, co a jak? Naprosto
kazdemu je na prvni pohled jasne [a to i uplnemu laikovi, tedy kdyz mu
to neni rovnou sumafuk, jakoze ve vetsine pripadu je], ze tohle prece
nepujde, ani kdyby hodne chtelo.

Muze se tady k tomu take vyjadrit nekdo jiny z astronomu a nejenom
Jenik? A prosim pouze fundovane, tak jak to dela na druhe strane TM.
Zadne sci-fi, ale realita. Tvrde spocitana a delana pro praxi, ne pro
tajne sny. Obetujte tomu nekdo trosku casu a mrknete se, co vam
vlastne na TM vadi? A proc?! A uvedte priklady, presne na chlup
spoctene, jdete do konfrontace, kdyz si verite v tom, co
pisete...Zatim jsou to pouze domnenky, nic vic.

Ja jsem tady takovy neutral, lakmus papirek, ale neni mi z toho dobre.
Ja uz jsem si par veci take spocitala, do detailu a za pouziti vysoce
moderni techniky, takze je zbytecne mne presvedcovat o necem, o cem
vim sve.

Stacilo udelat par kompromisu, TH, par ustupku a ne se tvrde bejcit a
bojkotovat a mohli jsme uz mit perfektni a opravdu kvalitni Zakon o
SZ, i kdyz priznavam, ze nazev SZ se mi take silne nelibi. Je
zavadejici a tak vubec. Jenze uz je vzity, takze to asi nechme byt.

A vubec uz to nechme byt; kdo chce, at nadhodi priklady, cisla a
udelame si obrazek hned.

             Davejte na sebe vsichni pozor, Heny