[Strawbale] [Fwd: strobalenbouw]

Who can help?
Harald
--- Begin Message ---
Geachte heer Wedig,

Ik ben laatstejaars student aan de Hogeschool van Utrecht. In opdracht van ORTA
Nova Architectuur voer ik een onderzoek uit naar strobalenbouw. Doel van dit
onderzoek is om zo veel mogelijk kennis over strobalenbouw te bundelen en te
komen tot een verbeterd principe voor wat betreft bouwen met stro in
Nederlandse klimaat- en bouwomstandigheden. Hierbij gaat het ook over
tekenwerk, dus vooral detaillering. Hiertoe ben ik op zoek naar tekenwerk van
strobalengebouwen. Ik ben in het bezit van de publicatie Bouwen met strobalen
van het Nibe, maar hierin vind ik niet genoeg tekenwerk (kozijnaansluitingen,
dakaansluitingen, koppeling met draagconstructie e.d.) Nu vroeg ik me af of u
misschien tekenwerk in uw bezit hebt, of misschien iemand anders. Misschien
heeft u een paar (e-mail)adressen waar ik het kan proberen. Ik hoop dat u mij
kunt helpen want ik denk dat mijn onderzoek kan bijdragen aan een goede impuls
voor de strobalenbouw in Nederland.

Met vriendelijke groet, en bij voorbaat dank,

Rimmert Lankhaar
i.o.v. ORTA Nova
Snelliuspad 33
3817 TN  Amersfoort
tel. 033 479 33 33
fax. 033 479 35 55

Nieuw: Wanadoo ADSL Lite voor 27,95 euro per maand!

Meer informatie: http://www.wanadoo.nl/adsl

Deze e-mail is door E-mail VirusScanner van Planet Internet gecontroleerd op virussen.
Op http://www.planet.nl/evs staat een verwijzing naar de actuele lijst waar op wordt gecontroleerd.

--- End Message ---