Snímek 602

původní barevně kódovaný

a ještě s vloženou mřížkou s údaji:

(údaj uprostřed políček mřížky je medián surových hodnot zelených pixelů, údaj dole je jas políčka dělený jednou kandelou na metr čtvereční).
# Date/Time    : 2007:04:02 22:57:56
# Resolution   : 1280 x 960 in jpeg (1424x1076 in pgm/602.pgm)
# Focal length : 10.7mm  (35mm equivalent: 72mm)
# CCD width    : 5.32mm
# Exposure time: 0.125 s  (1/8)
# Aperture     : f/2.8
# ISO equiv.   : 200

# Selected image percentils         L=(1.730*0.35*R+1.000*0.65*G+1.570*0.00*B)* 0.00266
# %    R     G1    G2    B readings  R        G        B        L / cd/m2
  1   -65   -59   -60   -65        -0.299   -0.158   -0.271   -0.207 
 10   -27   -21   -21   -28        -0.124   -0.0558  -0.117   -0.0797
 50    10    17    17     5         0.0460   0.0452   0.0209   0.0455
 90    68    85    85    60         0.313    0.226    0.250    0.256 
 99   262   403   405   196         1.20     1.07     0.818    1.12  
100 15869 15866 15866 15867         73.0     42.2     66.2     52.9  
# flux from 0.186*0.76 sr ( 2.44E-7 sr/4px) is  0.0204 lx ( 0.0264 lx tilewise);
# tilewise luminance  0.131 cd/m2 with rel. SD  188 % (summing pixels below 15850 and with non-zero green: there is 76.1 % of them)
# Fuji Devignetting: 2 # dark frame dark/585.pgm subtracted from all values
# Red  average=  37.2  minimum= -148  maximum=15869   over 15850: 413 zero: 27.5 %
# GrUp average=  53.0  minimum= -142  maximum=15866   over 15850: 477 zero: 24.1 %
# GrDw average=  52.7  minimum= -154  maximum=15866   over 15850: 481 zero: 23.6 %
# Blue average=  41.7  minimum= -152  maximum=15867   over 15850:   0 zero: 32.0 %

End of results of "raw2lum" (version 1.29) with parameters:
  -c fuji -fa -sm60:8 -np -nt -nh -d dark/585.pgm -i 602.txt -e 602.eps -n 602.ppm -t 118 -s71:76 pgm/602.pgm

scale of luminance / 1 
cd/m<sup>2</sup>
Logaritmická škála jasů (jednotkou je kandela na metr čtvereční, což lze kratčeji označit též jako nit, a užívat pak také jednotky decinit, centinit). Odhady intenzity osvětlení asfaltových cest v luxech lze získat vynásobením jasu v nitech koeficientem 15 (pokud se v něm lampa leskne) až 30, běžně kolem 22.