[IAN] Porad o glob. oteplovani na CT2

Zdeněk Janák janak na astronomie...
Úterý Duben 15 11:59:10 CEST 2008

	Nazdar,
tenhle film je z části posměchem skvělého zfilmovaného přednáškového
turné Al Gora "An Inconvenient Truth" s přesně opačným názorem. Oba jsou
jistě emocionální, ale Al Gore ve svých vystupováních působí rozhodně
střízlivěji.

Film TGGWS promítal před nějakým měsícem sám Václav Klaus v jednom
pražském kině.

	S pozdravem

		Zdeněk