[IAN] Gore reprizy

Rudolf Novák exebece na gmail...
Čtvrtek Duben 5 16:05:24 CEST 2007

Cau Jeno,

a neni to nahodou jen z trochu jine (opacne) jamky nez co hlasa nase
hlava statu? Jako jestli to zas neni propaganda druhym smerem. Ja cetl
ze ano a celkem tomu verim... Zkus to nejak objektivne zhodnotit
prosim. A zapomen chvili na to, ze jsi sam ekofasista :)

rudolf

--
Rudolf Novak (novak na hvezdarna.cz)
Hvezdarna a planetarium M. Kopernika v  Brne, Kravi hora 2, 616 00