Re: [IAN] IAN ALERT

Martin Gembec martin.gembec na email...
Středa Květen 10 13:24:26 CEST 2006

Souhlasím s vámi. Sám jsem Rudolfovi již 8. 5. navrhoval upozornit alertem na zjasnění fragmentu B. Netuším, kdo alert zaslal, ale sám bych to udělal už na začátku května, kdy byla tma. Nyní je B natolik jasné, že by mohlo jít vidět okem. Já ho měl dnes asi 0,3 mag na svou MHV. Fragment B i C jsou snadným cílem pro triedr i přes měsíční svit, takže úplně zbytečný ten alert není, ale jak již bylo řečeno, je trochu pozdě.

Snad se konečně rozpadne C a bude mít 3 mag :))

Martin Gembec

Hodně informací aktuálního rázu dáváme na forum.
http://www.astro-forum.cz/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=soustava;action=display;num=1132254937;start=210#210