[IAN]Re: polarni zare (fwd)

Jan Hollan jhollan na amper....muni.cz
Pondělí Leden 24 22:10:23 CET 2005

Pridal jsem k fotkam i fotometrii nebe, je zrejme, ze aurora je jev
projevujici se spis barvou nez jasem. Jasy jsou fotopicke a jen
predbezne. Vzduch byl po prehance uzasne pruhledny, toz i s tim Mesicem
nebylo nebe v zenitu o nic svetlejsi, nez byva v Brne druhdy za noci
bezmesicnych.

http://amper.ped.muni.cz/light/aurora/2005-01-21/photometry/

Barevné kódování je takové, že střed modré je 1 milinit, střed fialové
deset milinitů, střed zelené sto milinitů, střed červené jeden nit atd.
Jasových stupňů je v každé barvě pět, tož jsou po půl magnitudě. raw2lum
teď umožňuje to nabarvit i jemněji, to zkusím až někdy. Dal jsem jeho
čerstvou pracovní verzi do http://amper.ped.muni.cz/light/luminance/.

jeník