[IAN]Ufo

Zdenek Janak janak na physics....cz
Pátek Leden 7 14:39:30 CET 2005

Nejen svetlice vypustena na padacku pripada v uvahu. V Brne jsme byli
svedky, jak si parta rozjarenych studentu kratila dlouhou noc vypoustenim
maleho horkovzdusneho balonku pohaneneho svickou. Kdyby jsme hned
neslyseli jejich oslavny rev, tak by cela scena doladena modrymy zablesky
sireny pohotove prijizdejici policie, vypadal vic nez jako slibne ufo.

		Zzzz

--

[e-mail] janak na physics....cz