[IAN]Ufo

Roger ha-konf na espace...
Pátek Leden 7 09:03:27 CET 2005

Podle barvy by to mohla byt svetlice na padaku. Ja jednou takovou videl.
Naprost stale neblikajici svetlo, vicemene jako sodikova lampa, akorat ve
vzduchu. Nehybne, par minut svitici, nahle mizici svetlo. Totalni UFO.
Pak mi nekdo rikal ze to byly svetlice a ze pred tim ten chlapik vypalil i
cervenou a zelenou.

Jakym ohniskem to je focene ? Odhaduji zorne pole zhruba na 10 stupnu. V
takovem pripade by uhlova rychlost byla par stupnu za 15 vterin - mohlo by
jit o predmet unaseny vetrem.
Na druhou stranu vyska nad obzorem je znacna - svetlice nemuze byt prilis
vysoko. Pri teto uhlove vysce by to znamenalo ze je dost blizko a byla by
mnohem jasnejsi.

Antonin Holik