SkyGlobe (Bylo: [IAN]IAN ALERT)

Breta Benes breta.benes na volny...
Úterý Březen 23 21:07:18 CET 2004

Od: "Martin Vičar"

> díky za vystavení a odkaz. Díval jsem se do SkyGlobe a skutečně ten Merkur

SkyGlobe? Jaky? DOS-versi? Nebo jinou, placenou?

Dodnes pouzivam SkyGlobe, DOS verse 3.6,  neregistrovano.
Nejak tem woknovejm planetariim nemohu prijit na chut.

MJD 53087.781250, Breta, astronom amater,
---
... Pentium je rychle, pretoze 486 pocita a pentium odhaduje.
---

p.s. > není dokreslený ve Photoshopu... :o)))
---
To je dnes velky problem. Priklad: Dam kamaradoj z UK odkaz
na snimek zablesku Iridium, ktery jsem nafotil.
On - vytvarnik - lakonicky odepise, ze takovy obrazek dnes
za pomoci dobreho SW vytvori kazdy, aniz by vysel z domu.