[IAN] (no subject)

vl na email... vl na email...
Středa Březen 17 11:25:14 CET 2004

Pekne prosim,
podle heavens-above se vyskytuje nova kometa, zapomnel jsem oznaceni. Zrejme je zdanlive prilis blizko slunce, takze amaterskymi prostredky nejspis neni videt. Da se cekat, ze bude videt lip, nebo nema cenu se o to starat?
Jinak: je neco noveho ohledne konference na tehle adrese? Mne se to nejak ztratilo, ted pred par dny se znova vyskytlo par prispevku a ted uz zas zadny. Nedela mi to nejaky antispam muj nebo Emailu? Vsechny zdravi VL

Bezpečí vašich dat: profesionální řešení – až 5700 GB !!!
D I S C O B O L O S – diskové pole pro každého.
http://www.email.cz/discobolos