[IAN]Setkani

Breta Benes breta.benes na volny...
Středa Červen 23 23:23:29 CEST 2004

----- Original Message -----
From: "Vlastimil Maly" <maly na ica...>

> Ja jsem pro. Navrhuji konec srpna, ale letos je mi to v podstate jedno.
> Vlastik Maly, Brno
>
> P.S. Nekdo by mel pozvat i Heny, ktera zde dost dlouho (a dobre) cerila vody :-)

Asi to jsou jen "hrabeci rady" - ale: Mezi radioamatery a CB-ckari
se vzdy najde nekolik nadsenych organizatoru, kteri zajisti vhodny
prostor, kde se opekaji burty, pije (nejen) pivo, klabosi se o vsem
moznem i nemoznem, je tam blesi trh, jsou tam prodejci techniky, ....

Hlavne se tam vsak clovjek potka s lidickama, se kterymi si dosud
jen povidal pres radio.

I kdyz i pri tom povidani pres radio jsme obcas i trochu astronomovali,
kdyz jsem kolegy vyhanel od radiostanic na zahradu, at se podivaji
tam ci jinam. Cosi jako CB-alert. :-)

Na techto akcich se temer vzdy vybira vstupne, ktere by melo
pokryt administrativu, pripravu akce a naslednou debordelizaci
po skonceni.

Setkani zdar.

MJD 53179.965278, Breta, astronom amater i CB-ckar.
---
... Slezte z toho lustru Bille Gatesi vidime vas !